သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၂) [အခန္းဆက္ဝတၳဳရွည္]


အခန္းဆက္ ဝတၳဳရွည္
သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၂) 
…….
အရပ္ျမင့္ျမင့္ ျဖဴျဖဴသြယ္သြယ္ႏွင့္ ေသာ ပုံစံမွာ ၾကည့္ရႈမေကာင္းတဲ့ အဂၤါရပ္ဆိုတာ ဘာမွ မရွိေပ . . ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဗ႐ုတ္သုတ္ခပုံ ဘယ္လိုပဲ လုပ္ထြက္လာလာ ရွင္းသန႔္ၾကည္စင္ေနသည့္ ဥပဓိ ႐ုပ္က အနည္ထိုင္သြားတယ္ဆိုတာ မရွိ . . .။
	အိမ္ေရွ႕ကေန ဂငယ္ေကြ႕အတိုင္း ဝိုက္ခ်သြားသည့္ကားကို ရင္ေမာေနမိကာ ဦးယကၡ သက္ျပင္းခ်သည္။ ေသာ ရင္ထဲမွာေတာ့ သက္ျပင္းခ်သံကို မၾကားဘဲ သိေနျခင္းႏွင့္အတူ မေက်နပ္ ေသးသည့္စိတ္ေၾကာင့္ ညမႈညတာမွာေတာင္ လီဗာကို စိတ္ႀကိဳက္ ဖိနင္းထားသည္။
သူ႔အတြက္ မိဘဆိုတာ ဘယ္မွာလဲ . . .။
	ငါ့မွာ အေမရွိေနေသးတယ္ ဆိုေပမယ့္ သူ႔ႏွလုံးသားဒဏ္ရာနဲ႔ သူ . . . ။ သားတစ္ေယာက္လုံး ရွိေနေသးတယ္ဆိုတာကိုေတာင္ အေမ့တေလ်ာ့ ျဖစ္ေနပုံပါ . . .။
	ဒီေမတၱာတရားႀကီးကို ေမွ်ာ္တလင့္လင့္နဲ႔ ေမာ့ေငးလြမ္းေဆြးေနတာေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ ေမေမ ခံစားေနရတယ္ဆိုတဲ့ ႏွစ္ေတြ နည္းေတာ့လို႔လား . . .။
	ၿပီးေတာ့ ေမေမ့စိတ္ကို သူသိသည္။ ေမေမ ဒီေလာက္ထိ အသည္းႏုတဲ့သူ မဟုတ္ေပ . . .။ နာက်င္စရာေတြကို ေျပာျပခံစားေနရစဥ္ မ်က္ဝန္းေတြမွာ ေဆြးျမည့္ေၾကကြဲေနတတ္ေပမယ့္ စီးပြားေရး လူမႈေရးနယ္ပယ္ေတြမွာက်ေတာ့ သူ႔အပိုင္းနဲ႔သူ ခြဲျခားခံစားသြားတာ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ . . .။
	ထို႔ျပင္ ေျပာရင္ျပတ္သည္ . . .။ လုပ္ရင္ ရွင္းသည္ . . . ။ သူ႔ပုံစံအတိုင္းပဲ သားတစ္ေယာက္ ကို ထုဆစ္ပုံေဖာ္ခဲ့တာ ျဖစ္၏။
	ငယ္စဥ္က လက္ပြန္းတတီးရွိခဲ့ၾကသည့္ အခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔စိတ္ထဲက ေမေမ့စိတ္ . . . ေမေမ့ ခံစားခ်က္ေတြနဲ႔ ျဖစ္ကာ . . .။ ေမေမ အနားမွာ မေနေတာ့သည့္ ကာလေတြမွာ ဘာရွိခဲ့သလဲ . . .။
	အထီးက်န္မႈေတြကို သူ ဝါသနာပါတာေတြနဲ႔ လုံးေထြး အခ်ိန္ျဖဳန္းရင္း လူတကာေတြထက္ အစြန္းေရာက္သူလို ေအာင္ျမင္မႈေတြ ျဖစ္လာခဲ့သည္။
	ေသာ ဆိုတဲ့ေကာင္ အရမ္းေတာ္သည္လို႔ ေျပာစမွတ္တြင္ျခင္းက သူ႔ဘဝ အထီးက်န္ခဲ့သမွ်၏ အဆိုးထဲက အေကာင္း . . .။
	ဒါနဲ႔ေတာင္ ဝါသနာပါတာေလးေတာ့ လုပ္ပါေစဆိုတာမ်ိဳး မေပးႏိုင္ဘူးလား . . .။
	ကားေမာင္းေနရင္း စိတ္နဲ႔လူက တစ္သားတည္းမက်ဘဲရွိစဥ္ ဖုန္းဝင္လာ၏။
	“ေျပာ . . .”
	“မင္း အျပင္မွာလား . . .”
	“ဟုတ္တယ္ . . .”
	“ငါတို႔ ကန္ေဘာင္မွာ အားလုံးရွိတယ္ . . .”
	“ဘဲကင္ဆိုင္ကို လိုက္ခဲ့ကြာ . . . စားေသာက္ၿပီးမွ ျပန္ထိုင္မယ္ . . .”
	“ၿပီးေရာ . . .”
	ဗိုက္ထဲမွာ ဟာေနသည္။ ေလာေလာဆယ္ တစ္ခုခုစားဖို႔ထက္ က်န္တာ အေရးမႀကီး . . .။
	ညေန ေျခာက္နာရီဆို သူညစာစားေနက် . . .။ ရွစ္နာရီဆို ဒါက ညလယ္စာ . . .။
	အိမ္မွာရွိေနခ်ိန္မို႔ ညလယ္စာကို အိမ္မွာတစ္ခုခု လုပ္ခိုင္းတတ္ေသာ္လည္း မႀကိဳက္သည့္ အစားအစာဆို နည္းနည္းေလးမွ သည္းခံမ်ိဳမခ်ႏိုင္ . . .။
	ကားကို ႐ုပ္ရွင္႐ုံလမ္းဘက္ကေန ကူးၿပီး တစ္ဖက္ကို ေကြ႕လိုက္လွ်င္ အေမွာင္က်သည့္ဘက္ ကေန အျဖဴေရာင္အရိပ္တစ္ရိပ္ ေပၚထြက္လာ၏။
	ေရွ႕ကတစ္ေယာက္ . . . ေနာက္မွာသုံးေယာက္ . . .။
	သူ ေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ၿပီး ေရွ႕ကလူကို ေရွာင္၍ ေနာက္ကလူရဲ႕ေရွ႕ကေန ကားကို ျဖတ္ဝိုက္ လိုက္၏။
	“ဟာ . . .”
	“ေဟ့ . . . ဘာလုပ္တာလဲ . . .”
	အနက္ေရာင္ဂ်ာကင္ေတြနဲ႔ခ်ည္း သုံးေယာက္ျဖစ္ကာ ကိုင္လာသည့္တုတ္ေတြက ေသးေသး လုံးလုံးေတြမို႔ တုတ္ေတြလား . . . သံေခ်ာင္းေတြလားဆိုတာေတာင္ မသိႏိုင္ . . . ။
	မေတာ္တဆ မဟုတ္မွန္း သိလိုက္ၾကသျဖင့္ ေသာ ထြက္လာတာျမင္သည္ႏွင့္ တုတ္ေတြကို လႊဲၿပီး ႏွစ္ေယာက္က ဝင္႐ိုက္သည္။
	တစ္ေယာက္က သူ႔ေနာက္ကို ေျပး၏။ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ထြက္ေျပးသည့္ အျဖဴေရာင္က ဆက္မေျပးဘဲ အနားမွာ ရပ္ၾကည့္ခဲ့သည္။
	တစ္ေယာက္၏တုတ္ဖ်ားကို ေရွာင္ကာ တစ္ေယာက္၏ လက္ရင္းကို အမိအရ ဖမ္းဆုပ္လိုက္ သည္။ မ်က္စိကိုေရာ လက္ကိုပါ တရစပ္ လႈပ္ရွားပစ္လိုက္လွ်င္ တစ္ေယာက္ ေခြခနဲ က်သြား၏။
	လက္ထဲေရာက္လာသည့္တုတ္ကို အျဖဴေရာင္ဆီ ေျပးဝင္သြားသူထံ လွမ္းပစ္လိုက္ၿပီး အနားက တစ္ေယာက္ကို ပြဲသိမ္းေပးလိုက္သည္။
	အျဖဴေရာင္ ခပ္ပိန္ပိန္လူငယ္က တုတ္နဲ႔ေျပးလာသူေၾကာင့္ ေနာက္ဆုတ္ေရွာင္ဖို႔ ျပင္လိုက္ ေပမယ့္ ေရွ႕မွာပဲ အြန႔္ခနဲ ေကာ့ထြက္သြားသည့္ အျဖစ္ေၾကာင့္ အံ့အားသင့္သြား၏။
	“ေဟ့ေကာင္ . . . တက္ . . .”
	“ဟင္ . . .”
	အနားမွာ ကားရပ္လိုက္မွ ေနာက္မွာ လူရိပ္ေတြ ေျပးလိုက္လာၾကတာကို ျမင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကမန္းကတန္း ကားထဲဝင္ထိုင္လိုက္ရသည္။
	ၿပီးေတာ့ ေနာက္ကို ၾကည့္လိုက္ . . . ကားေမာင္းသူကို ၾကည့္လိုက္ႏွင့္ . . .
	“မင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ . . . မဟုတ္ရင္ ငါေတာ့ ေသၿပီ . . .”
	“ဘာလဲ . . . မီးခံေသတၱာ ဝင္ေဖာက္တာလား . . .”
	လူကို လွည့္မၾကည့္ဘဲ ေမးေနသည့္မ်က္ႏွာကို သူကပဲ ၾကည့္ကာ သက္ျပင္းႀကီးခ်မိရင္း . . .
	“မီးခံေသတၱာ ေဖာက္ရဲရင္ ဒီေလာက္ေတာင္ ေၾကာက္အားလန႔္အားႀကီး ေျပးပါ့မလားကြာ . . . ၿပီးေတာ့ မင္းလို ဖိုက္တာဆိုရင္လည္း ေတာ္ေသးတယ္ . . . ။ ဒါနဲ႔ ေနာက္က လိုက္လာတဲ့လူေတြ ကို ျမင္လို႔ ထြက္ေျပးခဲ့တာလား . . . ငါေတာင္ မင္း ငါ့နားေရာက္လာမွ မနည္းျပဴးၿပဲၾကည့္လို႔ ျမင္တာ . . .”
	“အဲဒီေလာက္ လ်င္တာ ေကာင္းပါတယ္ . . . ဒါေပမဲ့ မင္း ျပႆနာေတာ့ ရွာရဲတာပဲ . . .”
	“ျပႆနာက ငါရွာတာ မဟုတ္ပါဘူး . . . ငါ့ခ်စ္သူနဲ႔ ငါ့ကို သူတို႔က ခြဲခဲ့ၾကတာ . . .”
	“ဘာ . . .”
	“ငါတို႔ ခိုးေျပးၾကတာ တစ္လၾကာတယ္ . . . လက္ထပ္ထားၿပီးတဲ့ ကိုယ့္မိန္းမကို ဘယ္သူက ခိုးရာပါပစၥည္း လူမိသလိုမ်ိဳး အလြယ္တကူျပန္ေပးၿပီး ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ေမ့ပစ္ႏိုင္မွာလဲ . . .”
	အျဖစ္ေတြက ဒီလိုရွိခဲ့တာလား . . .။ ေသာ ကားေမာင္းရင္း ၿပဳံးလိုက္မိသည္။
	“ရၿပီမို႔လား . . . ဆင္းေတာ့ . . . ”
	မေျပာမဆို ကားရပ္လိုက္ေတာ့ ထိုပုဂၢိဳလ္က တအံ့တဩႏွင့္ . . .
	“ဒီမွာပဲ ဆင္းရမွာလား . . .”
	“မင္းကို ဟိုလူေတြလက္က လြတ္ေအာင္ ဆြဲထုတ္လာတာေလ . . .။ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ လိုက္ပို႔ပါ့မယ္လို႔မ်ား ေျပာမိလို႔လား . . .”
	ခပ္လွမ္းလွမ္းက မီးတိုင္ မီးေရာင္ႏွင့္ ေသာကို သူက ေသခ်ာ ျပန္ၾကည့္ေနေသးသည္။
	“မင္းက မင္းသားပဲကြ . . . အားက်စရာပဲ . . .”
	“ဘာလဲ . . . ဘာေတြေျပာေျပာ မင္းကို လိုက္ပို႔ဖို႔ စိတ္ကူးမရွိဘူး . . .”
	“မပို႔ရပါဘူးကြာ . . . ငါ အတည္ေျပာတာပါ . . . မင္းက ႐ုပ္လည္းေျဖာင့္တယ္ . . . ဖိုက္ေတာ့လည္း မိုက္တယ္ . . . ငါဆိုရင္ လက္သီးတစ္လုံးေတာင္ ေျဖာင့္ေအာင္ မထိုးတတ္ဘူး . . .။ ငါ့နာမည္က လက္စြဲေတာ္ . . . မင္းကေရာ . . .”
	“လက္စြဲေတာ္ ဟုတ္လား . . . အဟြန္း . . .”
	“ဘာရယ္တာလဲ . . .”
	“မင္းပုံစံနဲ႔ မင္းနာမည္ လိုက္ပါတယ္ . . . ”
	“ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . .”
	“မင္း ဘယ္ေတာ့မွ သူမ်ားရဲ႕ ေရွ႕ေဆာင္ဦးစီးျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး . . .”
	“နာမည္ေၾကာင့္လား . . .”
	“ဟုတ္တယ္ . . .”
	“ငါ့အေမကေတာ့ မရွိမျဖစ္ အလိုအပ္ဆုံးလို႔ အဓိပၸာယ္ယူထားတာတဲ့ . . .။ ငါကလည္း ႀကိဳက္တယ္ . . .”
	“ေကာင္းပါတယ္ . . . ကိုယ္ ေက်နပ္ဖို႔ပဲလိုတာ . . . ကဲ . . . ဆင္း . . .”
	“ေနပါဦး . . . မင္းနာမည္ ေျပာဦးေလ . . .”
	“ငါ့နာမည္ကိုေတာ့ ငါက မႀကိဳက္ဘူး . . . ဒါေပမဲ့ ဒီနာမည္ပဲ ျဖစ္ေနရတယ္ . . . ဒါေပမဲ့ မေျပာခ်င္ဘူး . . .”
	“ဒါေပမဲ့ ေတြကလည္းကြာ . . .”
	“ေသာလို႔ပဲ မွတ္ထားလိုက္ . . .”
	“ေသာ . . . မိန္းမနာမည္လိုပဲ . . .”
	ေသာက ၿပဳံးလိုက္ၿပီး . . .
	“ငါကေတာ့ မိန္းမဆန္တဲ့ေကာင္ဆို မႀကိဳက္ဘူး . . .”
	ကားေပၚကဆင္းေနခဲ့ေပမယ့္ ကားထြက္သြားတဲ့ေနာက္ကို ရပ္ၾကည့္ ေငးေမာက်န္ခဲ့သည့္ ပုံရိပ္က ဘက္ခ္မွန္မွာ ေပၚေနေသးသည္။
	သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႕ၾကေတာ့ သူတို႔က ႀကိဳေရာက္ေနၾကတာမို႔ လည္ပင္းေတြရွည္ေအာင္ ေမွ်ာ္ေနၾကတာ ဆိုင္ထဲမဝင္ခင္တည္းက ျမင္ေနရ၏။
	“အစ္ကိုေရ . . . မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ . . .”
	“ဘယ္လိုလဲ . . မင္း အဆင္ေျပလား . . .”
	“ေျပတယ္ အစ္ကို . . . အစ္ကို႔ကို အရမ္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ . . . ကြၽန္ေတာ္ အိမ္မွာ ထြက္ေပါက္ပိတ္သလိုျဖစ္ၿပီး ႐ူးေလာက္ေအာင္ ခံစားေနရတာ . . .။ ဒီအလုပ္က အေတာ္ပဲ . . . ေတြးခ်ိန္ေငးခ်ိန္ ရွိတယ္ . . . မျမင္ခ်င္ မၾကားခ်င္တာေတြလည္း ဘာမွမၾကားရဘူး . . .”
	ဧည့္ႀကိဳေကာင္ေလးနဲ႔ သူ စကားေျပာေနတာကို အထဲကေန လွမ္းၾကည့္ၿပီး ရႈံ႕မဲ့ေနၾက၏။
	“မင္းကြာ . . . ေရာက္ေလရာမွာ မသိတဲ့သူေရာ ရွိရဲ႕လား . . .”
	“ကဲ . . . ေရာက္လာၿပီဥစၥာ . . . ထားလိုက္စမ္းပါ . . .။ သူ႔ကုသိုလ္နဲ႔သူ . . .”
	နားလည္ေပးေနသူက တစ္မ်ိဳး . . . နားမလည္ေအာင္ ျဖစ္ေနတာကတစ္ဖုံ . . . သူထိုင္လိုက္ တာႏွင့္ စားေသာက္စရာေတြ မွာလိုက္ၾကကာ . . .
	“ဘယ္လိုလဲ ေသာ . . .”
	“ဘာလဲ . . .”
	“ၾကည့္ရေအာင္ . . . ျပ . .”
	“ေဟ့ေကာင္ . . . မင္းက ဘာလဲ . . . ေသာကို ဘာျပခိုင္းေနတာလဲ . . . လူလယ္ေကာင္မွာ . . .”
	ဝိုင္းထက္က ညီဇင့္ကို ေမးဆတ္ေမး၏။ ညီဇင္က လက္ကာျပကာ ေသာကိုပဲၾကည့္၍ . . .
	“မေန႔ညက ကလပ္မွာ အမွတ္တရေတြေပးသြားတဲ့ အိန္ဂ်ယ္ေလ . . . ဒီေလာက္ အမွတ္တရ ႀကီးျဖစ္ခဲ့တာ . . . ခုေလာက္ဆို ဒီေကာင္ အျပင္မွာ ေကာက္ေၾကာင္းေတြ ထင္ၿပီးေနၿပီေပါ့ . . .”
	“ဟုတ္တယ္ . . . ၿပီးၿပီ . . .”
	“ဟမ္ . . .”
	ဝိုင္းထက္တို႔ မ်က္လုံးအဝိုင္းသားျဖစ္သြား၏။ ဒီေကာင္ တကယ္ပါလားလို႔ ေတြးမိကာ ညီဇင္ တပ္အပ္ႀကီးေမးလိုက္တာ မွန္သြားျခင္းအတြက္ အထင္တႀကီးေတြပါ ျဖစ္၏။
	သူတို႔ေတြထဲမွာ ထူးေထြဆန္းျပားျခင္းေတြ အမ်ားဆုံးကို ပိုင္ဆိုင္၍ ေမြးဖြားလာသူဟာ ေသာ ပဲ ျဖစ္ေလသည္။ စာဆိုလွ်င္ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာျဖစ္ျဖစ္ . . . ဘယ္လိုစာျဖစ္ျဖစ္ ေသာကက်က္စရာ မလိုေပ . . .။ ဖတ္ၾကည့္လိုက္တာႏွင့္ မွတ္မိသည္။
	သည္ . . . ၏ မလြဲ အာဂုံေဆာင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ အနည္းငယ္အာ႐ုံစိုက္ၿပီး မွတ္လိုက္တာႏွင့္ ရသြားတတ္၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားဘဝမွာ ပညာေတာ္ခဲ့သည္။
	တိုက္ခိုက္သတ္ပုတ္တဲ့ ပညာရပ္ေတြက်ေတာ့လည္း သူ႔ေလာက္ လက္ျမန္တာမရွိ . . .။ ပစ္မွတ္ကို ခ်ိန္႐ြယ္ၿပီးပစ္တာ သိပ္မဆန္းေပမယ့္ ေသာက လက္ဆေနဖို႔ မလိုဘဲ လိုရာကို တန္းခနဲ ေရာက္ေအာင္ ေကာက္ကာငင္ကာ ပစ္ႏိုင္တာမ်ိဳး . . .။
	ေနာက္ထပ္ ပါရမီထူးတစ္မ်ိဳးသည္ ေသာက ပန္းခ်ီပညာလည္း ေတာ္၏။
	ဒါက်ေတာ့ ဘယ္ဆရာနဲ႔မွ လက္ထပ္သင္ၾကားထားတာ မဟုတ္ပါဘဲ ပုံတူေရးျခင္းကို ဝါသနာအေလ်ာက္ လုပ္တတ္လာခဲ့ရင္း လက္ရာေျမာက္လာခဲ့တာ ျဖစ္သည္။
	ခုေနာက္ပိုင္းေတြမွာေတာ့ သူ႔စိတ္စြဲလမ္းမႈတစ္ခုခု က်န္ခဲ့ၿပီဆိုလွ်င္ ထိုအရာကို ပုံတူေရး၍ ေျဖသိမ့္တတ္ျခင္းတစ္ခု တိုးလာခဲ့၏။
	ထို႔ေၾကာင့္ ညီဇင္က တပ္အပ္သိၿပီး တန္းခနဲေမးလိုက္တာ ျဖစ္သည္။
	“ငါ ထင္သားပဲ . . . မင္း ပါးႏွစ္ခ်က္ေတာင္ ခံလိုက္ရတာ . . . တစ္ခုခုေတာ့ က်န္ခဲ့ၿပီ ဆိုတာ . . .”
	ညီဇင္ကပဲ ထပ္ေျပာသည္။ ဝိုင္းထက္က အံ့ဩေနဆဲႏွင့္ . . .
	“ဒါက ဟုတ္ပါတယ္ . . . ဒါေပမဲ့ မင္း သူ႔ကိုခဏပဲ ျမင္လိုက္တာမို႔လား . . .”
	“ထပ္ျမင္စရာမွ မလိုတာ . . .”
	သူမအေၾကာင္း ေျပာျဖစ္လိုက္တာႏွင့္ ေသာ မ်က္ႏွာက တည္တည္တင္းတင္း ခ်က္ခ်င္းျဖစ္ ၏။
	“ေတာ္ေတာ္ လက္ယဥ္တဲ့မိန္းမ . . .”
	မေက်မနပ္ေျပာၿပီး ႏွာေခါင္းတစ္ဖက္ တြန႔္ခနဲပါသြားေအာင္ မဲ့သည္။
	ကိုယ္ အမွတ္တမဲ့ ခံလိုက္ရသည္ . . .။ ကိုယ္က ရမ္းကားခ်င္တာမွ မဟုတ္ဘဲ . . . ဒါကို ေဒါသမထြက္ရဘူးလား . . .။ ထပ္ဆြဲမိေတာ့ ထပ္ဆင့္႐ိုက္၏။
	ဘယ္လိုျဖစ္ရတာလဲဆိုတာ မေတြးဘဲ ဒီေလာက္ေတာင္ လက္ယဥ္ရသလား . . .။
	ထိုညက ဝိုင္းတို႔သာ သူ႔ေျခလွမ္းေတြ မရပ္မခ်င္း လိုက္လံတားဆီးမေနဘူးဆိုလွ်င္ သူမကို သူဘယ္လို တုံ႔ျပန္မိမည္မသိႏိုင္ . . .။
	မူးယစ္ရီေဝေနသည့္အရွိန္ မျပယ့္တျပယ္ႏွင့္ စိတ္ရင္းဓာတ္ခံကိုက ဘာကိုျဖစ္ျဖစ္ ခြင့္မလႊတ္တတ္ေအာင္ က်င့္ထားၿပီးသား . . .။
	“ေသာ . . . မင္းအဲဒီတစ္ေယာက္ကို တင္းေနတာလား . . . စြဲေနတာလား . . .”
	“စားစရာရွိရင္ စား . . .”
	“ရွိမွ မရွိေသးတာ . . .”
	“မရွိရင္လည္း ကိုယ့္လွ်ာကို လွိမ့္ဝါးေနလိုက္ . . .”
	“ငါတို႔က ႏြားေတြမွမဟုတ္တာကြ . . . ေမးၾကည့္တာေလးကို ျဖစ္ေနလိုက္တာ . . .။ ငါတို႔က လည္း မင္းခံလိုက္ရတာကို ေက်နပ္တယ္ မွတ္လို႔လား . . .”
	“အဲဒါေၾကာင့္ . . . တက္ညီလက္ညီ လိုက္တားၾကတာလား . . .”
	“ဒါကေတာ့ မင္းစိတ္က လြတ္ေနၿပီေလ . . .”
	“မျဖစ္သင့္တာ မျဖစ္ေအာင္လို႔ . . .”
	“ေတာ္ေတာ့ . . . နားၿငီးတယ္ . . .”
	ေတာ္ေတာ့ဆိုတာႏွင့္ သုံးေယာက္စလုံး ပါးစပ္ပိတ္သြားၾကကာ . . .
	“မင္း ဟိုတစ္ပတ္တုန္းက ေ႐ႊေတာင္ၾကားမွာ ရန္ျဖစ္တာ အႀကီးအက်ယ္ပဲ . . . ဘာျဖစ္တာ လဲ . . .”
	ေသာ မ်က္ႏွာတစ္မ်ိဳးေျပာင္းသြားသည္။ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းခါ၍ . . .
	“ဘာမွမျဖစ္ဘူး . . .”
	“မင္း ဘာမွမျဖစ္တာ သိပါတယ္ . . . အႀကီးအက်ယ္လို႔ ေျပာရေလာက္ေအာင္ . . .”
	“ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဆိုမွ . . .”
	“ဒါေပမဲ့. . . မင္းနဲ႔ျဖစ္ခဲ့တာက ဘာမွမဟုတ္တဲ့လူ မဟုတ္ဘူးကြ . . .”
	ေသာက ဖ်တ္ခနဲ မ်က္လႊာပင့္ၾကည့္သည္။
	“ဒီဘဲႀကီးက ဦးျပည့္သွ်င္တဲ့ . . . အရမ္းခ်မ္းသာတာ  . . . သူက မင္းေလာက္အ႐ြယ္တည္း က မင္းလိုပဲ ေတာ္တယ္ . . . ေတာ္တာမွ မင္းလိုပဲေတာ္ၿပီး မင္းထက္ မိုက္႐ိုင္းခဲ့တာေတြေတာင္ ရွိတယ္ . . .”
	“မင္းက သိေနတာလား . . .”
	“ငါ့အေဖနဲ႔ တစ္နယ္တည္းသားေတြ . . .”
	“မင္းအေဖက ငါတို႔ျဖစ္ခဲ့ၾကတာကို . . .။ ၿပီးေတာ့ ငါနဲ႔ျဖစ္ခဲ့တာ ဒီလူႀကီးမွန္း ဘယ္လိုလုပ္ သိတာလဲ . . .”
	“အေဖက သူ႔သူေဌးရဲ႕ၿခံထဲက ကားနဲ႔ျပန္ထြက္လာတာ . . . မင္းတို႔ျဖစ္ၾကတာကို ျမင္တယ္ တဲ့ . . .။ ၿပီးသြားတဲ့အထိ ၾကည့္ေနခဲ့တာတဲ့ . . . အႀကီးအက်ယ္ေတြေတာ့ ျဖစ္ၾကၿပီလို႔ တြက္မိေပ မယ့္ ဦးျပည့္သွ်င္ဘက္က ဒီတိုင္းဆုတ္ျပန္သြားလို႔ အံ့ဩေနတာ . . .”
	ေသာ ႏႈတ္ခမ္းမွာ ၿပဳံးေယာင္သမ္းသြားသည္။
	“မင္းလိုလူနဲ႔ ဟိုလိုလူ ႏွစ္ေယာက္ေတြ႕ရင္ ဒင္ခနဲ ေဒါင္ခနဲ မီးပြင့္သြားၾကမွာကို . . .”
	“ဒါဆို . . . ငါတို႔ ဘာေတြျဖစ္ခဲ့သလဲဆိုတာပါ မင္းတို႔ သိေနၿပီေပါ့ . . .”
	“သိတယ္ . . . ဒီမလာခင္မွာပဲ ကန္ေဘာင္မွာ ထိုင္မိၾကရင္းနဲ႔ ေျပာမိၾကတာ . . . ဦးျပည့္သွ်င္ရဲ႕ ကားမွန္ကို မင္းတမင္ခြဲၿပီး ဓားနဲ႔ပစ္ထည့္လိုက္တာလား . . . ။ မင္းလက္က လမ္းေၾကာင္းလြဲသြားတာ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး . . .”
	“ေအးေလ . . . ၿပီးေတာ့ ဒီလိုလူေတြနဲ႔ ဖိုက္တာေလာက္ကို မင္းဓားသုံးတတ္တာမွ မဟုတ္တာ . . .”
	“သူတို႔ဓားေရာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား . . .”
	ေသာရဲ႕ေမးခြန္းေၾကာင့္ သူတို႔ အသံတိတ္သြားျပန္သည္။ စားစရာေတြ ေရာက္လာေတာ့ စားပြဲေတြ ဟိုေ႐ႊ႕ဒီျပင္ႏွင့္ ခဏေတာ့ စကားျပတ္သြားခဲ့ၿပီး . . .
	“ငါ့ကိုယ္ငါ ကာကြယ္ရင္းနဲ႔ စဥ္ထြက္သြားတာ . . .”
	“ဓားက ကားထဲေရာက္သြားေသးလား . . .”
	“ေရာက္ရင္ ေသသြားမွာေပါ့ကြ . . . သူ႔ဟာသူ ကားေမာင္းျပန္သြားတာ မင္းအေဖမေျပာဘူး လား . . .”
	ေသာက စားစရာကို ဆြဲယူၿပီး စားေသာက္ဖို႔ ျပင္ေနၿပီမို႔ သူတို႔ ဘာမွဆက္မေမးၾကေတာ့ပါ . . .။ ေမးလာၾကရင္လည္း သူ႔ဘက္က ဘာမွထပ္ေျပာျပမွာ မဟုတ္ေပ . . .။
	ေသာဆိုတဲ့ နာမည္ခပ္ႏုႏုနဲ႔လူဟာ က်စ္ခဲေသာ ႏွလုံးသားႏွင့္ ေခ်ာ္ရည္ပူကဲ့သို႔ ေသြးမဟုတ္ ေသာ ေသြးတို႔ျဖင့္ အသက္ဆက္ရွင္လာခဲ့သူ . . .။
	သူ႔ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေသြးျဖင့္ တည္ေဆာက္ခဲ့တာလား . . . အပူမီးတို႔ျဖင့္ စတင္ခဲ့တာလား . . . သူ႔ကိုယ္သူ မသိေပမယ့္ သမိုင္းကေတာ့ သိလိမ့္မည္ . . .။
	သူသိေနတာက သူ႔အနာဂတ္ကို ဘယ္လိုသြားရမည္ဆိုသည့္ ဦးတည္ရမည့္လမ္း . . .။
××××××
အခန္း (၄)

	“အာစရိ . . .”
	“ဘာလဲ . . . ဘာေျပာမလို႔လဲ . . .”
	တီလုံးက သူ႔ေဘးမွာ လာဝင္ထိုင္သည္။
	“ကားကို . . .”
	“ျပန္ထည့္ထားလိုက္ . . .”
	“အာစရိ . . . ကြၽန္ေတာ့္အထင္ . . .”
	“ကားမွန္ကြဲသြားတာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . .”
	ျပည့္သွ်င္မ်က္ႏွာက တင္းျပတ္ေနတာ မဟုတ္ေပမယ့္ ေအးစက္လြန္းသည့္ မ်က္ဝန္းေတြက မလိုလားစြာ စိုက္ၾကည့္လာၿပီဆိုလွ်င္ တစ္ဖက္လူ၏စကားလုံးတို႔ကို ထစ္ေငါ့ ဆြံ႕အသြားေစတာ အမွန္ . . . ။
	တီလုံး စကားမဆက္ရဲဘဲ ႐ုတ္တရက္ ျပန္မေျပာႏိုင္ . . .။ ျပည့္သွ်င္ကလည္း ဟိုတုန္းကလို ဆိုလွ်င္ စိတ္မထင္တာႏွင့္ ေမာင္းထုတ္ပစ္မိမွာေပမယ့္ ခုခ်ိန္မွာ တီလုံးက သူ႔အတြက္ ညီအစ္ကို လည္းဟုတ္ . . . ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေကာင္းတစ္ဦးလည္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ . . .
	“ေျပာေလ . . . ဘာျဖစ္ေနတာလဲ . . .”
	“ဒီကားက အာစရိကို နိမိတ္ေကာင္းမေပးပါဘူး အာစရိရယ္ . . .”
	“မင္း ငါ့ကို အာစရိလို႔ေခၚတာ အရင္ျပင္ . . .”
	“ဗ်ာ . . .”
	“ငါ အဲဒါေတြ ဘာမွျပန္မၾကားခ်င္ေတာ့ဘူး . . .”
	ေငးခနဲျဖစ္သြားေပမယ့္ ဘယ္လိုေခၚရမွာလဲလို႔ သူထပ္မေမးရဲေပ . . .။
	ျပည့္သွ်င္လက္ထဲက အေကာင္းစားဝိုင္ေတြအျပည့္ႏွင့္ ဖန္ခြက္ကိုပဲ ေနာက္ထပ္အၾကည့္ ေရာက္မိလ်က္ . . .
	“ဟုတ္ကဲ့ပါ ဆရာ . . .”
	မ်က္ႏွာအနည္းငယ္ ငဲ့ေစာင္းလာေပမယ့္ ဘာမွမေျပာသျဖင့္ တီလုံး စိတ္သက္သာသြားကာ..
	“ကူရွင္မွာ စိုက္ေနတဲ့ ဓားကလည္း . . .”
	“ထားလိုက္ . . . အဲဒီအတိုင္း . . .”
	“ဟုတ္ကဲ့ပါ . . . ကြၽန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ဒီဓားခ်က္ကို ၾကည့္ရရင္ ဒါမေတာ္တဆ ဘယ္လိုမွ . . .”
	“တမင္တကာ ငါ့ကိုလုပ္ႀကံတာဆိုရင္ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္ႏိုင္သလဲဆက္ေျပာ . . .”
	“မေျပာႏိုင္ေပမယ့္ ဆရာရယ္ . . . ဓားတစ္ခ်က္နဲ႔ မွန္တစ္ခ်ပ္လုံး ေႂကြက်တဲ့အားက . . .”
	“တစ္ခ်က္ မဟုတ္ဘူး . . . ႏွစ္ခ်က္ထိတာ . . .”
	“ဟင္ . . .”
	“ပထမတစ္ခါ ရိပ္ခနဲဝင္လာတာ . . . ဒါေပမဲ့ အဲဒါ ဓားမဟုတ္တာ ေသခ်ာတယ္ . . . ဘာမွန္းမသိလိုက္ဘူး . . . ႏွစ္ခ်က္ဆက္တိုက္ျဖစ္သြားတာ သုံးေလးစကၠန႔္ေလာက္ပဲ ကြာမယ္ ထင္တယ္ . . .”
	“ဒါဆို လုံးဝေသခ်ာေနတာပဲ ဆရာရယ္ . . . ပထမတစ္ခါ မွန္ကိုဒဏ္ရာေပးၿပီး ဓားနဲ႔ပစ္ခြဲ တာက ဆရာ့ဆီ တည့္တည့္ေရာက္ဖို႔ပဲ . . . ဆရာ မေရွာင္လိုက္ရင္ . . .”
	“မျဖစ္ခဲ့တာကို အက်ယ္ခ်ဲ႕ ေတြးမေနနဲ႔ေတာ့ . . . ငါ့ေခါင္းေတြ အဲသေလာက္ လက္မခံႏိုင္ ေသးဘူး . . .”
	“ဆရာ လက္မခံပါနဲ႔ . . . ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္လုံး ရွိပါတယ္ ဆရာရယ္ . . . ေျပာရရင္ ဒီကားကို ေရာင္းထုတ္ပစ္သင့္ေနပါၿပီ . . . ၿပီးေတာ့ ဟိုဂိုေဒါင္လုံးႀကီးကိုလည္း . . .”
	“တီလုံး . . .”
	“ေျပာၾကည့္တာပါ ဆရာ . . ဆရာ ဒါေတြကို မျမင္ခ်င္ မၾကားခ်င္ဘူးဆိုရင္ ၿပီးခဲ့သမွ်ေတြ အားလုံးကို . . .”
	“တီလုံး . . မင္း ဘာမွမသိဘဲနဲ႔ မေျပာနဲ႔ . . . ငါ့ရင္ထဲက အကန႔္ေတြရွိသမွ် မင္းဘာမွ မသိႏိုင္သေ႐ြ႕ မင္းေျပာသမွ် ငါနားဝင္ခ်ိဳမွာ မဟုတ္ဘူး . . . မင္းသိေအာင္ေျပာဖို႔လည္း ငါစိတ္မဝင္ စားဘူး . . .”
	တီလုံး ဘာမွမေျပာႏိုင္ေတာ့ေပ . . .။
	“ငါဘာကို ထုတ္ဖယ္ပစ္ခ်င္သလဲ . . .။ ဘာကို ဖက္တြယ္ထားခ်င္သလဲ . . .။ အဲဒါေတြကို ငါတစ္ေယာက္တည္း ခံစားခ်င္တယ္ . . . ငါခံစားေနရတဲ့အတိုင္းပဲ ရွိေနခ်င္တယ္ . . . အဲဒီေတာ့ ငါက မလုပ္နဲ႔ဆိုတာကို မင္း ေရွ႕ထပ္တိုးဖို႔ မစဥ္းစားနဲ႔ . . .။ ဒီကားနဲ႔ပတ္သက္တဲ့အေၾကာင္း ေနာက္ထပ္ မၾကားခ်င္ဘူး . . .”
	တီလုံး အၾကာႀကီး ငိုင္သြားမိသည္။
	ၿပီးေတာ့ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ နံရံကပ္အံဝွက္ေလးကို မ်က္လုံးေရာက္သြားခဲ့၏။ အံဝွက္ကို ဆလိုက္မွန္တပ္ထားကာ အတြင္းမွာ အျပာေရာင္မီးလုံး ျမႇဳပ္ထည့္ထားသည္။
	ျပာလဲ့လဲ့ မီးေရာင္ေလး၏ေအာက္မွာေတာ့ မွန္ပတ္လည္မွာ ေ႐ႊကႏုတ္ေဘာင္ေခြထားသည့္ ေသတၱာရွည္ေလးနဲ႔ ရွိေနသည့္ ဆံႏြယ္ရွည္ေတြ . . .။
	ဒီအခ်ိန္ဆို . . . ဒီဘားမွာ ဆရာ ထိုင္ေနက် . . .။ ဒီခုံ ဒီေနရာမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရခဲေသတၱာကို ဘားထဲမွာထည့္၍ ဖြင့္႐ုံဆြဲထုတ္႐ုံ လက္တစ္လွမ္းအကြာမွာပဲ အရက္နဲ႔ဝိုင္ေတြကို ႏွစ္သက္သလို ထား၏။
	ဒီအခန္းထဲမွာ ဧည့္သည္ကို ဧည့္မခံေပ . . .။ သူနဲ႔ ထမင္းခ်က္ေဒၚျဖဴတစ္ေယာက္ပဲ ဒီထဲကို ဝင္ထြက္ခြင့္ရကာ ဆရာ့ကို ေျပာရဲဆိုရဲၾကတာလည္း သူတို႔ပဲျဖစ္၏။
	ဆရာ ဒီမွာ ထိုင္သည္ . . .။ ဆံပင္ရွည္ေတြကို တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္၍ ညဥ့္နက္သန္းေခါင္းက်မွ အိပ္ခန္းထဲ ျပန္ေရာက္သြားတတ္သလို ဒီတိုင္း အိပ္ေပ်ာ္ေနတာေတြလည္း ရွိ၏။
	လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္က အရက္ေတြေသာက္ရင္း မိုးလင္းခဲ့သည့္ေန႔ေတြမ်ားစြာ ရွိခဲ့ၿပီး အသက္ေသဆုံးတဲ့အထိ ျဖစ္သြားခဲ့တာလည္း ဂ႐ုမစိုက္ခဲ့ . . .။
	သူ႔ကို ႏိုင္တဲ့လူမရွိသလို . . . ရွိေနတဲ့သူကလည္း မေျပာရဲခဲ့ေပ . . .။ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ ႏိုင္ငံျခားတစ္ေနရာရာကို ခရီးထြက္ပါလားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ . . .။
	ဒီတိုင္းပဲ အခန္းေအာင္းကာ ျဖစ္ခ်င္တိုင္း ျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ခုနစ္ႏွစ္ ရွစ္ႏွစ္ေလာက္ တိုင္းျခား ျပည္ျခားကို ေရာက္သြားခဲ့ေပမယ့္ ျပန္ေရာက္လာေတာ့လည္း ဒီအတိုင္း . . .။
	ကိုယ့္ဆရာလိုလူရဲ႕ရင္ထဲမွာ ဒီေလာက္ထိ စြဲလမ္းခံစားတတ္ေနတာကို ၾကာလာေလ အံ့ဩမိ ေလ . . .။
	“တီလုံး . . .”
	“ဗ်ာ . . . ဆရာ . . .”
	“ဟိုေကာင့္သတင္း မင္း ၾကားလား . . .”
	“ၾကားတယ္ ဆရာ . . . ဒါေပမဲ့ မထူးျခားေသးဘူး . . .”
	“ဟုတ္တယ္ . . . ဒီေကာင္ ျမန္မာျပည္မွာပဲ ရွိေနတယ္ . . . ဟြန္း သူ႔ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္း ဘယ္ေလာက္အေျပးသန္သလဲ ၾကည့္ရေသးတာေပါ့ . . .”
	“ဒီေကာင္ ေပ်ာက္ေနတာလည္း အႏၲရာယ္ႀကီးတယ္ေနာ္ ဆရာသူက ကိုယ့္ရဲ႕အတြင္းလူ ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ကိုယ္ေ႐ႊ႕မယ့္ အကြက္တိုင္းကို သူက သိေနေတာ့ . . . ကုပ္ဆြဲဖမ္းႏိုင္ဖို႔က မလြယ္ ဘူး . . .”
	“သူ ဘာမွမသိေအာင္ ဘာအကြက္မွမေ႐ႊ႕ဘဲ ေနလိုက္ရင္ ၿပီးၿပီ . . .”
	ျပည့္သွ်င္စကားသံေတြက ေရ႐ြတ္ေနတာႏွင့္မတူဘဲ ႀကိမ္းေမာင္းျခင္းနဲ႔သာ တူ၏။
	ၿပီးေတာ့ ဖန္ခြက္ကိုင္၍ ထသြားရင္း ဆံပင္ေတြရွိေနသည္။ အံဝွက္ေလးေရွ႕မွာ ရပ္လိုက္ သည္။
	မီးေရာင္ ျပာလဲ့လဲ့သည္ နက္ေျပာင္ေသာ ဆံႏြယ္ရွည္တို႔ အသက္ဝင္ေနေစကာ သူဒီတိုင္း ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ထားခဲ့ေပမယ့္ ေန႔စဥ္ ၿဖီးသင္ ျပဳျပင္ေနသကဲ့သို႔ လွပ ေသသပ္ေနခဲ့၏။
	ၿပီးေတာ့ ဆံႏြယ္ေတြက ဒီတိုင္း ဝပ္စင္းၿငိမ္သက္ေနခဲ့တာမဟုတ္ဘဲ ဆံႏြယ္ရွင္မရဲ႕ ဦးေခါင္း ထက္မွာ အိႏြဲ႕လႈပ္ခတ္ေနၾကသည္။
	“ဦးေဆာက္ပန္း . . . မင္းက ငါ့ဘဝထဲမွာ အၿမဲရွိေနတယ္ . . . ငါ့ႏွလုံးသားကလည္း မင္း ရွိေနတဲ့အရပ္မွာပဲ ရွိေနတာပါ . . .။ မင္းကို ငါဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ဘူး . . . ဘယ္ေတာ့မွလည္း ငါ့ဘဝ ထဲက ႏုတ္ထြက္ခြင့္ျပဳမွာမဟုတ္ဘူး . . . မင္းကို ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိဘဲ သိပ္ခ်စ္ခဲ့မိသလို . . . မင္း ေသဆုံးခဲ့ေပမယ့္ မေသဆုံးေသးတဲ့ ငါ့အခ်စ္ေတြက မင္းဆီမွာပဲ အေၾကာင္းျပခ်က္မဲ့စြာရွိေနခဲ့တယ္ . . .။ အဲဒါ ဟိုတုန္းတည္းကေန အခု . . . ေနာင္အခါ ႏွစ္ေပါင္းစြာ . . . ငါ့ရဲ႕ ေနာက္ဆုံးထြက္သက္ ကုန္ဆုံးသေ႐ြ႕ . . .”
	စိတ္တြင္းမွ ေရ႐ြတ္ေနမိရင္း ပြင့္ဟမလာေသာ ႏႈတ္ခမ္းအစုံက ခပ္လြန႔္လြန႔္လႈပ္ခတ္၍ . . .
	“မင္းကို ငါ့ႏွလုံးသားတစ္ခ်က္ခုန္လိုက္တိုင္း မေဟာင္းႏိုင္တဲ့အခ်စ္ေတြနဲ႔ပါ ဦးရယ္ . . .”
××××××
သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၃) ကို ေနာက္တစ္ပတ္ တနလၤာေန႔ ( ၂၈-၅-၁၈ ) ည ( ၉ ) နာရီအခ်ိန္မွာ ဆက္လက္ တင္ဆက္ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာေရးဆရာမ သွ်င္မရဲ႕ “ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး” အခန္းဆက္ဝတၳဳ႐ွည္ကို တနလၤာ၊ အဂၤါေန႔ ည ( ၉ ) နာရီအခ်ိန္တုိင္းတြင္ ပံုမွန္ တင္ဆက္ေပးသြားမွာျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
…….
“ဖတ္လို႔ေကာင္းၿပီး ဆြဲေဆာင္မႈ႐ွိတဲ့ ဒရမ္မာဝတၳဳေတြကို သေဘာက်တယ္္ဆိုရင္ ဒီပို႔စ္ေလးကို Like နဲ႔ Share ေပးခဲ့ဖိုု႔လည္း မေမ့နဲ႔ေနာ္” “ဝန္ဇင္းစာခ်စ္သူတို႔ ဖတ္႐ႈခ်င္တဲ့ ဝတၳဳမ်ား႐ွိရင္လည္း ပို႔စ္ရဲ႕ Comment Box တြင္ ေရးသားမွ်ေဝခဲ့ပါဦးလို႔ ေျပာပါရေစဗ်”

ဝန္ဇင္းပရိသတ္ႀကီးကို ေမတၱာမ်ားစြာျဖင့္ ခ်စ္ခင္လ်က္ … 

Related Posts