သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၁၃) [အခန္းဆက္ဝတၳဳရွည္]


အခန္းဆက္ ဝတၳဳရွည္
သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၁၃) 
…….
အခန္း (၃၁)

     “ေအး . . . ငါ ကန္စပ္ထဲမွာ . . .”
	“… … … …”
	“ထပ္မေခၚနဲ႔ေတာ့ . . .”
	“… … … …”
	“လာခဲ့မယ္ . . . အင္း . . .”
	ေျပာၿပီး ခ်ထားလိုက္တာႏွင့္ ကိုယ့္ဆီကို တဖားဖား ေျပးလာသည့္အရိပ္ကို မ်က္ဝန္းေထာင့္ မွာ သတိထားမိလိုက္၏။
	“ဖုန္း ခဏေလာက္ ေျပာလို႔ရမလား ဟင္ . . . ခဏ ေျပာမယ္ေနာ္ . . .”
	ခြင့္ေတာင္းျခင္းႏွင့္ထပ္တူ သူမက ဖုန္းကို ေကာက္ယူလိုက္ၿပီးျဖစ္ကာ . . .
	“ဟယ္လို . . .”
	“… … … …”
	“အမေလး ကာရံရယ္ . . . ေခၚလို႔ရလို႔ ေတာ္ေသးတယ္ . . . ငါဒီမွာ ပိုက္ဆံအိတ္ေပ်ာက္ သြားလို႔ . . . ။ ဖုန္းေရာ ပိုက္ဆံေရာ ဘာမွမရွိေတာ့ဘူး . . .”
	“… … … …”
	“ဟုတ္တယ္ . . .”
	သူမက ဖုန္းေျပာေနရင္း မ်က္မွန္တပ္ထားသည့္ သွ်င့္ မ်က္ႏွာကိုလည္း ခဏခဏ လွည့္ၾကည့္သည္။
	ၿပီးေတာ့ ေတာင္းပန္သည့္အၿပဳံးႏွင့္ ရယ္ျပလိုက္ . . . ဟိုဘက္လွည့္သြားၿပီး ေျပာေနလိုက္..
	“ဟာ . . . အလုပ္ကို ထားခဲ့လိုက္ဟာ . . . ငါ ဘာမွမစားရေသးဘူး မု႔န္ထုပ္ေတြ ဝယ္ျခမ္း ၿပီးမွ ပိုက္ဆံအိတ္က မရွိမွန္းသိတာ . . . အဲဒါေတြလည္း ေႂကြးဆပ္ရဦးမွာ . . .”
	သူမသည္ ေတာ္႐ုံမိန္းကေလး မဝတ္ရဲေသာ အဝါေရာင္ေတာက္ေတာက္ႏွင့္ ဟီးလ္ေဒါက္ ျမင့္ႀကီးကို စီးထား၏။ ေက်ာလယ္ထိ ျဖန႔္ခ်ထားသည့္ တီတြန႔္ပုံ ဆံစတို႔က ေၾကးနီေရာင္ေပၚမွာ ဟိုက္လိုက္ေဖာက္ထားသျဖင့္ ဝတ္ထားသည့္အဝါေရာင္ႏွင့္ ၾကည့္ေကာင္းေနသည္။
	ထို႔ျပင္ ေဖြးႏုေနသည့္ မ်က္ႏွာျပင္က အဖုအပိမ့္တို႔ကင္းကာ လိမ္းျခယ္ထားသည့္ မိတ္ကပ္ ႏွင့္ ေႂကြသားကဲ့သို႔ ႏုမြတ္ ေျပာင္အိေနသည္။
	လွေသာ ကိုယ္လုံးႏွင့္ သူမသည္ အျပစ္ေျပာစရာ ဘာမွမရွိေပ။ ဘယ္ေနရာၾကည့္ၾကည့္ လွေနေလသည္။ သို႔ေသာ္ . . .
	“ေက်းဇူးပဲေနာ္ . . .”
	ဖုန္းကို သူ႔ေရွ႕မွာ ျပန္ခ်ေပးကာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ဝင္ထိုင္လိုက္၏။
	“ထိုင္လို႔ရတယ္မို႔လား ဟင္ . . . ေလာေလာဆယ္ ထိုင္စရာေလးေတာင္ အခက္အခဲျဖစ္ေန လို႔ပါ . . .”
	သွ်င္က ဘာမွမေျပာဘဲ ဖုန္းကိုလည္း မကိုင္ . . .။
	မ်က္ႏွာေရွ႕ေရာက္လာသည့္ သူမကို ၾကည့္ေနရင္း ေကာ္ဖီ ယူေသာက္သည္။ မ်က္မွန္ေနာက္ က သူ႔မ်က္ဝန္းေတြကို သူမက ျမင္ရဖို႔ ႀကိဳးစားေနကာ စူးစိုက္ၾကည့္ၿပီးမွ ႏႈတ္ခမ္းေလး မဲ့၍ . . .
	“မ်က္မွန္ကလည္း ဘာမွကို မျမင္ရဘူး . . . ဆြိက ေက်းဇူးတင္စကားေျပာမလို႔ပါ . . . ၿပီးေတာ့ ဆြိရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း မလာခင္ ခဏဆက္ထိုင္ပါရေစလို႔ ခြင့္ေတာင္းခ်င္တာ . . . ။ မ်က္လုံးကို မျမင္ရေတာ့ စကားေျပာရတာ . . . အဟြန္း . . . အဆင္မေျပသလိုပဲ . . .”
	သွ်င္က ေကာ္ဖီပန္းကန္ကို ျပန္ခ်လိုက္ၿပီးမွ ခုံမွာ ခပ္မတ္မတ္မွီ၍ . . .
	“အခု မင္းကို ဘယ္သူကဖိတ္လို႔ လာထိုင္ေနတာလဲ . . .”
	“ဟင္ . . .”
	သူမက ခါးေလးေကာ့ေနေအာင္ ေျခခ်င္းခ်ိတ္၍ လွလွပပ ထိုင္ေနရာကေန သူမကိုယ္ကို ျပန္ငုံ႔ၾကည့္သည္။ ၿပီးေတာ့ မ်က္ေတာင္ရွည္တို႔ကို တဖ်တ္ဖ်တ္ ခတ္ေနရင္း . . .
	“ကိုႀကီးက ဆြိကို ႏွင္ေနတာလား . . .”
	“ႏွင္ေတာ့ေရာ မင္းက ထြက္သြားမွာမို႔လို႔လား . . .”
	“ဟင္ . . . ကိုႀကီးက ျပန္ပဲေမးေနတာပဲ . . .”
	“ဟုတ္တယ္ ဒါေပမဲ့ မင္းျပန္ေျဖဖို႔ မလိုဘူး . . . ငါ့ကိုလည္း ေမးခြန္းေတြ မထုတ္နဲ႔ . . . ေနရာလြတ္ရွိေနတဲ့အတြက္ ဘယ္သူျဖစ္ျဖစ္ ထိုင္လို႔ရတယ္ . . .”
	မ်က္ႏွာကိုစိုက္ၾကည့္ၿပီး ေသြးေအးစြာေျပာေနသည့္ သူ႔မ်က္ဝန္းေတြကို ဆြိက ျမင္ခ်င္ေနခဲ့ သည္။ ေျပာတာကို နားေထာင္ရင္း အားမနာတမ္း စူးစိုက္ၾကည့္ေပမယ့္ ဘာမွလည္း အရာမထင္ . .။
	ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီး လွပသြက္လက္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို စိတ္မဝင္စားဘူး ဆိုတာ ဒါက ယုတၱိမတန္ . . .။
	ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . .။ သူမ မလွလို႔လား . . . ဒီထက္လွဖို႔ လိုေနေသးတာလား . . .။
	ဒါမွမဟုတ္ ဒီေယာက္်ား တကယ္ကန္းေနတာလား . . .။
	“ဟုတ္ပါၿပီ . . . လူတခ်ိဳ႕က သူတို႔ရဲ႕စိတ္ေတြက သူမ်ားနဲ႔မတူဘဲ ထူးဆန္းေနတတ္ၾကတယ္ . . .။ ဆြိကလည္း အဲဒီလိုလူေတြကို စိတ္ဝင္စားတဲ့သူပဲ . . . ကိုႀကီးက ဆက္ဆံေရးက်ဲေပမယ့္ ဆြိ နားလည္ႏိုင္ပါတယ္ . . . အခု ဖုန္းေပးေျပာတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္တာေလးေတာ့ ေျပာပါရေစ…”
	သွ်င့္ ႏႈတ္ခမ္းအစုံ လြန႔္ခနဲ မဲ့သြားသည္။
	“မလိုပါဘူး . . . မင္းသ႐ုပ္ေဆာင္ေနတာ ၾကည့္ၿပီး အပ်င္းေျပတာေပါ့ . . .”
	“ဟင္ . . . ဘယ္လို . . .”
	သူမ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ေမးခြန္းထြက္လာေပမယ့္ ပါးျပင္ေလးေတြ ရဲတြတ္သြားတာၾကည့္ကာ သွ်င္က ၿပဳံးသည္။ ဒါေပမဲ့ ေလွာင္ၿပဳံး . . .။
	“ကိုႀကီးက ဘာေျပာတာလဲ . . .”
	“ငါ့ဖုန္းကို သူမ်ားသုံးလို႔မရေအာင္ ေဆာ့ဖ္ဝဲထည့္ထားတယ္ . . .”
	ဟင္ . . .
	ဆြိ မ်က္ႏွာေလး ငုံ႔မလိုျဖစ္သြားတာ ခဏေလးပဲျဖစ္ကာ . . .
	“ဟြန္း . . . ဟုတ္မွာေပါ့ . . . ကိုႀကီး အဲဒီေလာက္ထိ မာနႀကီးတဲ့လူျဖစ္မယ္ဆိုတာ ဆြိ တြက္မိၿပီးသား . . .”
	သူမက ရွက္ၿပဳံးေလးႏွင့္ ဝန္ခံလာကာ . . .
	“ဒါဆိုလည္း ေပၚတင္ပဲ ေျပာေတာ့မယ္ . . . မန္းေဒးညတုန္းက ယုဇနဂါးဒင္းန္မွာေလ . . . ကိုႀကီးကား ထြက္မရလို႔ ပါကင္လုံၿခဳံေရးကေန လွမ္းေခၚရတဲ့ အနက္ေရာင္ ႏိုင္းဂ်ီမာစီဒီးက ဆြိရဲ႕ ကား . . .”
	သူမက ေျပာေနရင္း စားပြဲေပၚမွာ လက္ေထာက္၍ သွ်င့္မ်က္ႏွာကို ေမာ့ေငး၏။ မ်က္ႏွာႏုႏု မွာ အၿပဳံးတို႔သည္ ေတာက္ပလင္းလက္ေနလ်က္ . . .
	“ဆြိကို ေစာင့္ေနရလို႔ ကိုႀကီး ေဒါကန္ေနတာျမင္ေတာ့ ဆြိ အရမ္း သေဘာက်သြားတာ . . .”
	သူမက အားပါးတရ ေျပာေနကာ သွ်င္က ဖုန္းျပန္သိမ္းတာကို လႈပ္ရွားမႈအစအဆုံး လိုက္ၾကည့္ေန၏။ ၿပီးေတာ့ စားပြဲစြန္းမွာပဲ လက္ပိုက္သလိုေလး လက္ကိုျပင္ကာ . . .
	“ဆြိက အဲဒီလို ကာ႐ိုက္တာရွိတဲ့ေယာက္်ားမ်ိဳးကိုမွ အထင္ႀကီးတာ . . .”
	“ငါကေတာ့ မင္းကို ဘယ္လိုမွ အထင္ႀကီးလို႔မရဘူး . . . မင္းသိထားရမွာက ေယာက္်ား တိုင္း အားမနာတတ္ဘူးဆိုတာပဲ . . .”
	“ဟြန္း . . .”
	“မင္းရဲ႕ပြင့္လင္းမႈေတြက အရာထင္မွာ မဟုတ္ေတာ့ ဒီမွာ အခ်ိန္ကုန္မခံဖို႔ ေျပာခ်င္တယ္…”
	“ကိုႀကီးက ဆြိကို ခင္ခင္မင္မင္ ဆက္ဆံဖို႔ေလးေတာင္ တြန႔္တိုေနတာလား . . .”
	သွ်င့္မ်က္ႏွာ တည္သြားသည္။ ဆြိကလည္း စိုက္ၾကည့္ေန၏။
	“ဆြိက ကိုႀကီးထင္တဲ့ မိန္းကေလးမ်ိဳး မဟုတ္ဘူး . . .”
	“မင္းကို ဘယ္လိုထင္ဖို႔မွ စိတ္မဝင္စားဘူး . . . အခု ေလာေလာဆယ္ ေျပာခ်င္တာက ကိုႀကီးလို႔ မေခၚဖို႔ပဲ . . .”
	“ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . .”
	သွ်င္က တစ္ခြန္းမွ ထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ ပိုက္ဆံထုတ္၍ ေကာ္ဖီပန္းကန္ေအာက္မွာ ဖိထား လိုက္သည္။ ထရပ္လိုက္တာႏွင့္ သူမက ထက္ၾကပ္မကြာ လိုက္ပါၿပီးျဖစ္ကာ . . .
	“ဆြိက ျမန္မာျပည္မွာ ရက္ပိုင္းေလာက္ေလးပဲ ေနမွာပါ . . . ၿပီးရင္ စင္ကာပူျပန္မွာ . . .”
	သူမက သွ်င္နဲ႔အတူ တစ္ခ်က္မွ ေျခလွမ္းမမွားဘဲ ယွဥ္တြဲေလွ်ာက္ပါလာရင္း . . .
	“ဒီမွာ သိပ္ကိုရင္းႏွီးတဲ့ မိတ္ေဆြလည္း မရွိဘူးေလ . . . ကိုႀကီးကို ျမင္ရတိုင္းလည္း တစ္ေယာက္တည္းပဲဆိုေတာ့ ဆြိတို႔ တစ္ေယာက္အတြက္ တစ္ေယာက္က အေဖာ္မျဖစ္ဘူးလား…”
	“မင္း ေနခဲ့ေတာ့ . . .”
	“ခဏပဲ . . .”
	ဆြိက သူ တံခါးဖြင့္မရေအာင္ ကားတံခါးမွာ ေက်ာေလးကပ္ထားၿပီး မ်က္ႏွာေမာ့၍ . . .
	“ဆြိရဲ႕ ဒက္ဒီက စင္ကာပူမွာ တာဝန္နဲ႔ေနေနတဲ့ ပ႐ိုဂရမ္မာတစ္ေယာက္ပါ . . . နာမည္က ဦးေနဝင္းေသာ္ . . .”
	“မင္းအေၾကာင္း ဘယ္သူက သိခ်င္ေနတယ္ထင္လို႔ ေျပာေနတာလဲ . . . ကြၽတ္ . . မင္း ဖယ္စမ္း . . .”	
	စိတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ေပမယ့္ ဒီလို အေျပာအဆို ပြင့္လင္းမႈေတြအေပၚမွာ စိတ္ပ်က္ေနသည့္ ခံစားခ်က္တို႔ ရွိႏွင့္ေနခဲ့သည့္ ရင္ထဲက လက္မခံ . . .။
	ထို႔ေၾကာင့္ သူမကိုယ္ကို လက္ျပန္တြန္းပစ္လိုက္ကာ တံခါးကို ဆြဲဖြင့္လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ တရၾကမ္းေမာင္းလာသည့္ ကားတစ္စီးသည္ သူတြန္းလိုက္လို႔ လမ္းဘက္ကို ယိုင္သြားသည့္သူမဆီ မလြတ္မကင္း တိုးဝင္လာရာ . . .
	“ေဟ့ . . .”
	သူပဲ ဖ်တ္ခနဲ ျပန္ဆြဲပစ္လိုက္လွ်င္ သူမကိုယ္ေလးက ရင္ခြင္ထဲကို ေထြးခနဲပုံက်၏။ ျဖတ္သန္းသြားေသာ ကား၏ ေဟာခနဲအရွိန္က သူတို႔၏ အက်ႌစႏွင့္ ဆံစတို႔ကို လြင့္ပ်ံလႈပ္ခါသြားေစ လ်က္ . . .
	“မင္းေတာ္ေတာ္ရႈပ္ပါလား . . .”
	စိတ္မရွည္သံႏွင့္ လူကို ျပန္ခြာထုတ္ခဲ့ေပမယ့္ ဆြိ မ်က္ႏွာေလးက အၿပဳံးယဲ့ယဲ့ႏွင့္ . . .
	ရွင့္ကို ကြၽန္မ ရင္ခုန္တယ္ ျပည့္သွ်င္ . . .။

××××××

အခန္း (၃၂)

	“ရင္ခုန္သံေတြေနာက္ကို လိုက္ေနလို႔မရဘူး . . .”
	“မင္းက ငါ့ကိုလိုက္ၾကည့္ေနခဲ့တာလား ကိုခ . . .”
	“ေစာင့္ေရွာက္တာပါ . . . ကြၽန္ေတာ့္မွာ ေသာနဲ႔ မဒါကို ဂ႐ုစိုက္ဖို႔ အလုပ္ပဲရွိတာ . . .။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ရည္႐ြယ္ခ်က္ . . . ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ပန္းတိုင္ကို ဘာေၾကာင့္မွ အေပ်ာက္မခံႏိုင္ဘူး . . .”
	“ဒါဆို မင္းမွာပဲ ရည္႐ြယ္ခ်က္ေတြ ရွိေနတာေပါ့ . . .”
	“အခု အဲဒီလိုျဖစ္ေနတာ . . . မဒါ ရန္ကုန္ကို ေရာက္လာတာ ဘာအတြက္မွန္းကို ကြၽန္ေတာ္ မသိေတာ့ဘူး . . ။ မဒါ ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ . . . ျပည့္သွ်င္ အေပၚမွာ မဒါ စိတ္နာေန တာလား . . . စိတ္မကုန္ႏိုင္တာလား . . . ကလဲ့စားေခ်မွာလား . . . ျပန္လိုခ်င္တာလား . . .”
	“အားလုံး ဟုတ္တယ္ . . . အကုန္လုံး မွန္ေနတယ္ဆိုရင္ မင္းဘာေျပာမွာလဲ . . .”
	“မသင့္ေတာ္ဘူး . . . မွားကုန္မယ္လို႔ေျပာမွာ . . .။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ မဒါက ေသာရဲ႕ အေမ . . .”
	ယကၡကလည္း ဘဒၵါနဲ႔အၿပိဳင္ ေအာ္ေျပာသည္။ ေျခဟန္လက္ဟန္ေတြပါ ပါရင္း ေဒါသ ေၾကာင့္ တုန္ခါျခင္းေတြလည္း ျဖစ္၏။
	ဘဒၵါကေန ဘယ္လိုနာမည္နဲ႔ ဘယ္လိုအသြင္ေျပာင္းခဲ့ျပန္ၿပီလဲ . . . ။ ဒါေတြလုပ္ေနတာ ဘယ္ေလာက္အႏၲရာယ္ႀကီးမွန္း နည္းနည္းေလးမွ မေတြးမိဘူးလား . . .။
	“မဒါ ဘယ္ႏွကိုယ္ပဲ ခြဲလို႔ ရေနေန ဘယ္တစ္ေယာက္ၿပီး ဘယ္တစ္ေယာက္ ဘယ္လိုပဲ ေျပာင္းေျပာင္း . . . မဒါက ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္သမီးေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူး . . . ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ အစိတ္ နဲ႔ တစ္ခုလပ္ျဖစ္ေနရတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ဘူး . . . မဒါမွာ သားရွိတယ္ . . .”
	“ရွိေတာ့ . . .”
	“မဒါ ခ်စ္ေနတဲ့ အဲဒီေယာက္်ားက မဒါရဲ႕သား သတ္ပစ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ မုန္းေနတဲ့ လူ…”
	“သူ သတ္ပစ္ခ်င္ေပမယ့္ ငါက အရမ္းခ်စ္ခဲ့တာ . . .”
	“ကိုယ့္ကိုယ္ကို အစတည္းက သိရင္ မဒါ ကလဲ့စားေခ်မယ့္ ေသြးေႂကြးဆပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ကို အစတည္းက ဘာျဖစ္လို႔ အခိုင္အမာ ေရးဆြဲခဲ့တာလဲ . . .”
	“ေတာ္ေတာ့ . . .”
	ဘဒၵါက ေအာ္ပစ္လိုက္ၿပီးမွ အိမ္ထဲကို လွမ္းၾကည့္ကာ . . .
	“ငါ့သားနဲ႔ ငါေတြ႕မယ္ . . . အခု ေသာ ဘယ္မွာလဲ . . .”
	“မရွိဘူး . . .”
	“မရွိရင္ ငါျပန္မယ္ . . .”
	“ကြၽန္ေတာ္ ေျပာတာမၿပီးေသးဘူး . . .”
	ယကၡက သူမေရွ႕က ပိတ္ရပ္ေနကာ . . .
	“မဒါကို ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္တာပါ . . . ျပည့္သွ်င္ကို ျပန္မစပါနဲ႔ . . . မဒါရဲ႕ ႏွလုံးသား ေရးသက္သက္ မဟုတ္ဘူးေနာ္ . . . ဒီကိစၥက ကြၽန္ေတာ္တို႔အေပၚ အမ်ားႀကီး ႐ိုက္ခတ္လာႏိုင္တာ”
	“မင္း ငါ့ေရွ႕က ဖယ္လိုက္ ယကၡ . . . မင္းေျပာသမွ် ေစတနာေတြပါလို႔ နားလည္ေပးဖို႔ ငါေတာ္ေတာ္ႀကိဳးစားဦးမွာ . . .။ ေယာက္်ားေတြရဲ႕ သဝန္တိုစိတ္မ်ားစြာက ငါ့အတြက္ ႐ိုးေနၿပီ …”
	“မဒါကို ကြၽန္ေတာ္ သဝန္တိုစရာ ဘာအေၾကာင္းမွမရွိဘူး . . .”
	“ရွိလည္း ငါ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး . . . ျပည့္သွ်င္ ငါ့ကို မမွတ္မိသေ႐ြ႕ . . . ေသာ သိသြားရင္လည္း ငါ့သား နားလည္သြားေအာင္ ငါေျပာႏိုင္တယ္ . . . ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ငါတို႔ေတြ ျပည့္သွ်င္ကို အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာနည္းေတြနဲ႔ ခ်ဥ္းကပ္ေနၾကတာ အဆန္းမွမဟုတ္ဘဲ . . .”
	“ဒါေပမဲ့ မဒါရဲ႕ တစ္ကိုယ္လုံးမွာ ျပည့္သွ်င္နဲ႔ပတ္သက္တိုင္း ဘယ္ေနရာမွာမွ အစိုင္အခဲ မတင္ႏိုင္ေအာင္ ေပ်ာ္ဝင္ေနတာ သိသာလြန္းတယ္ . . .”
	ဘဒၵါက အၿပဳံးမပ်က္ ေရွာင္ရွားထြက္သြားကာ . . .
	“သိသာစမ္းပါေစ . . . ဒီေနာက္ပိုင္းခန္းမွာ ဘယ္သူက ဘယ္သူ႔အေပၚမွာ ခ်စ္ခ်စ္ . . . မုန္းမုန္း . . . မ်ားမ်ားမုန္းေလ ဇာတ္ၾကမ္းေလ . . . မ်ားမ်ားခ်စ္ေတာ့ ရင္နင့္တာေပါ့ . . .”
	ဘယ္လို ဘယ္ဘက္ကမွ လက္မခံဘဲ . . . ဘဒၵါက အႏိုင္နဲ႔ပိုင္းၿပီး ေရွာင္ထြက္သြား၏။
	သို႔ေသာ္ . . .
	“ဟင္ . . .”
	ေနာက္ေဖးတံခါးကေန ပတ္ဝင္လာသည့္ကားကို ျမင္လိုက္ေတာ့ သူမေျခလွမ္းေတြ တုံ႔သြား ၏။
	ေနာက္ေဖးအဝင္အထြက္ ေလွကားအဆင္းေရွ႕မွာပဲ ကားရပ္သြားကာ ဆင္းလာသည့္ ေသာ ကို ျမင္လိုက္သည္။
	ေသာသည္ ပန္းရင့္ေရာင္တီရွပ္လည္ကပ္ႏွင့္ အနက္ေရာင္ ခ်ိဳင္းျပတ္ခါးတို ဂ်င္းဝစၥကုတ္ကို ထပ္ဝတ္ထားသည္။
	အနက္ေရာင္ ေျပာင္အိေနေသာ စတိုင္ေဘာင္းဘီရွည္ႏွင့္ ကိုယ့္သားကို မျမင္ဖူးသလို ေငး ၾကည့္ေနမိ၏။ အြန္လိုင္းမွာ ေတြ႕ေနရပါလ်က္ႏွင့္ . . .
	တစ္ႏွစ္ သို႔မဟုတ္ ႏွစ္ႏွစ္ တစ္ခါေလာက္ေတာ့ သားအမိ ဆုံဖူးခဲ့ၾကာတာေတာင္ သိပ္မၾကာ သည့္ကာလေတြမွာ သားက အရပ္ႀကီး ထိုးတက္လာသလိုလို . . .။
	ဒါမွမဟုတ္ လူႀကီးပုံစံ ခ်က္ခ်င္း ျဖစ္သြားခဲ့သလိုလို . . .။
	ပို၍ သိသာတာက အဆီပိုမရွိေသာ ကိုယ္ဟန္သြယ္သြယ္ အရပ္ျမင့္ျမင့္ႏွင့္ သိသိသာသာႀကီး . . .။
	“သား . . .”
	ေငးေနရင္း ၿပဳံးလိုက္မိသည္။
	ေသာက ျမင္ေပမယ့္ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ မရွိေပ . . .။ သူမကေတာ့ ဝမ္းသာလႈိက္လွဲစြာ ရွိေနရမွာမို႔ ေျခလွမ္းသြက္သြက္ႏွင့္ လွမ္းျဖတ္သြားမိ၏။
	“သားက ေမေမ့ကိုေတာင္ ႏႈတ္ဆက္ေဖာ္ မရဘူးကြာ . . . ဘာျဖစ္ . . . ဟင္ . . .”
	ဘဒၵါ ေျခလွမ္းေတြ တုံ႔ခနဲျဖစ္သြားသည္။
	ဟိုဘက္ကေနဆင္းလာၿပီး ဒီဘက္မွာ တံခါးလာဖြင့္ေပးသည့္ ေသာရဲ႕ ဂ႐ုစိုက္မႈေတြက …။
	“ဦးေဆာက္ပန္း . . .”
	ဘဒၵါမ်က္ႏွာ ေဖြးခနဲ ျဖဴဆုတ္သြားသည္။ ၿပီးေတာ့ တရိပ္ရိပ္နီရဲလာကာ မ်က္ႏွာတစ္ျပင္လုံး တင္းမာလာခဲ့၏။
	“ေသာ . . . မင္း . . မင္း . . သူ႔ကို . . .”
	ယကၡကိုယ္တိုင္ တအံ့တဩ ျဖစ္သြားတာကို ျမင္လိုက္ေပမယ့္ ဘဒၵါရဲ႕ မီးထြက္မတတ္ အၾကည့္ေတြက ယကၡကို ဘယ္လိုမွ မယုံၾကည္ေတာ့သည့္ တရားခံအၾကည့္ . . .။
	သူတို႔မ်က္လုံးခ်င္း ဆုံမိၾကလွ်င္ ယကၡက အသံတိတ္ေခါင္းခါ၍ ဘဒၵါက ဆတ္ခနဲ မ်က္ႏွာ လႊဲ၏။ ထို႔ေနာက္ ေလွကားရင္းသို႔ ဆင္းခ်သြားကာ . . .
	“ဒါ ဘာလုပ္တာလဲ ေသာ . . .”
	ဦးေဆာက္ပန္း၏လက္ကို ဂ႐ုတစိုက္ ေဖးမတြဲေခၚေနရင္း ေသာက လွည့္ၾကည့္၏။
	“ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေမေမ . . .”
	“ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဟုတ္လား . . . မင္းကို ဒီလူမမာကို ဘယ္သူေတြ အျပင္ထုတ္ခြင့္ ျပဳလိုက္လို႔ လဲ . . .”
	“အျပင္ကို မေရာက္ပါဘူး . . . ေနာက္ေဖးကြင္းထဲမွာပဲ ေတာက္ေလွ်ာက္ေမာင္းတာ . . .”
	ေနာက္ေဖးကြင္းဆိုတာက ရပ္ကြက္ထဲက လူငယ္ေတြ ေဘာလုံးကန္ၾကသည့္ ကြင္းျပင္က်ယ္ ျဖစ္ကာ ကပ္လ်က္မွာ အလယ္တန္းေက်ာင္းဝင္းတစ္ခု၏ ၿခံတံတိုင္းႏွင့္ လမ္းသြယ္ေလးရွိ၏။
	“ဘယ္မွာျဖစ္ျဖစ္ မထုတ္ရဘူး . . . သူ႔ကို ေပ ေျခာက္ဆယ္ ေပေလးဆယ္ ထင္သလို ေနခြင့္ ျပဳထားတာ . . .”
	“ဘယ္ေလာက္က်ယ္က်ယ္ ဒါက လြတ္လပ္မႈမွ မဟုတ္တာ . . . တစ္ခါတေလ အျပင္ ခဏေလး ေခၚသြားတာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . . ေဒၚေဒၚဦးက အခ်ဳပ္သားတစ္ေယာက္လည္း မဟုတ္ပါ ဘူး . . .”
	“ေမေမတို႔ကလည္း အခ်ဳပ္သားလို ထားခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး သား . . . ဒါေပမဲ့ သူ႔ကို ဒီလိုထားမွျဖစ္မွာ . . . သူ႔ကို ဘယ္သူမွ ျမင္လို႔ မရဘူးဆိုတာလည္း မင္းကို နားလည္ေအာင္ ေျပာၿပီး ၿပီ . . .”
	“ကြၽတ္ . . .”
	ေသာ မ်က္ႏွာေပၚက အလိုမက်ျခင္းေတြ သိသာစြာ ျဖစ္ထြန္းလာၿပီး . . .
	“ကြၽန္ေတာ္တို႔က အျပစ္သားေတြ မဟုတ္ဘူး ေမေမ . . . အျပစ္ေတြကို အျပစ္ေပးမယ့္သူ . . .။ ဘယ္သူက ပုန္းေရွာင္ေနသင့္တာလဲ . . . ဘယ္သူက ေျပးၿပီး ဘယ္သူက လိုက္မွာလဲ . . .”
	“ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေမေမတို႔က ပုန္းေနရမယ့္သူေတြပဲ . . .”
	“ဘာျဖစ္လို႔လဲ . . .”
	“သူက ေျပးမွာမဟုတ္သလို တို႔ကလည္း ေျခကုန္သုတ္ၿပီး လိုက္လို႔မရေသးဘူး . . . အျပစ္သားနဲ႔ အျပစ္ေပးမယ့္သူဆိုတာေတြ မင္းတို႔နဲ႔ . . . ငါတို႔ခ်င္း ေျဖရွင္းၾကမွာက တရားသူႀကီးနဲ႔ နာယကေတြမွာ မဟုတ္ဘူး . . .”
	ဘဒၵါက ေျပာေနရင္း ေသာ ကိုင္ထားသည့္ လက္ေတြကို ဖယ္ရန္႐ုန္းေနသည့္ ဦးေဆာက္ပန္း ကိုလည္း မ်က္ျခည္မျပတ္ ၾကည့္၏။
	ဦးေဆာက္ပန္းက သူတို႔ေျပာေနတာေတြကို စိတ္ဝင္စားပုံ မရေပ။ ၿခံက်ယ္ႀကီးကိုၾကည့္ကာ သြားဖို႔ ေျခလွမ္းျပင္ရင္း ႐ုန္းေနျခင္းျဖစ္၏။ ေသာက ဦးေဆာက္ပန္းကို ျပန္ငဲ့ၾကည့္လိုက္ . . . စကားေျပာလိုက္ႏွင့္ . . .
	“ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ျဖဳတ္သတ္ ျခင္သတ္သလို အရသာမရွိတဲ့နည္းနဲ႔ မသတ္ဘူး . . . သူ႔အျပစ္ကို သူသိရမယ္ . . . သူ ဘာလုပ္ခဲ့သလဲဆိုတာ သိေနၿပီး သူ ေသမယ့္ေန႔ကို ပုံစံအမ်ိဳးမ်ိဳး ေတြးရင္း ေခ်ာက္ခ်ားေနရမယ္ . . .။ အဲဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ ဒီတိုင္းဆက္ၿပီး တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ ဆက္မသြားေတာ့ဖို႔ ဆုံးျဖတ္ထားတယ္ . . .”
	“အဲဒါေတြ မင္းဘာသာ ဆုံးျဖတ္လို႔ မရဘူး ေသာ . . . ငါတို႔က မင္း ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာကို . . . ဟိတ္ . . .”
	စကားေျပာေနတုန္း ေသာ လက္က လြတ္သြားသည့္ ဦးေဆာက္ပန္းက ၿခံထဲကို လြတ္လပ္ ေပါ့ပါးစြာ လွမ္းထြက္သြား၏။
	ဘဒၵါမ်က္ႏွာ ဖ်တ္ခနဲ ေျပာင္းလဲသြားကာ အၾကမ္းပတမ္း ဆြဲလိုက္သည္။
	သို႔ေသာ္ ဦးေဆာက္ပန္း၏ပခုံးကို ဖမ္းမမိလိုက္ဘဲ ေသာ လက္ထဲမွာ ခ်ဳပ္ကိုင္ခံလိုက္ရကာ
	“သြားပါေစ ေမေမ . . . ကိုယ့္ၿခံထဲမွာပဲ . . .”
	“အို . . . မသြားရဘူး . . . ႐ူးေနတဲ့လူက ၾကမ္းၾကားက ၿဖဲမထြက္ဘူးလို႔ ေျပာႏိုင္မလား …”
	“ေမေမ . . .”
	ဘဒၵါက သူမဝတ္ထားသည့္ ဆြဲသားဂါဝန္ကပ္ကပ္ကို အားမလိုအားမရ ဆြဲမၿပီး ေသာ ဆြဲထားသည့္လက္ကိုပါ ေဆာင့္႐ုန္းပစ္၏။ ေသာက ထိုလက္ကို မိေအာင္ျပန္ဖမ္းကာ ေရွ႕ကေန ကိုယ္နဲ႔ ကြယ္ထားလိုက္ၿပီး . . .
	“ကြၽန္ေတာ္ ကေလးေပါက္စေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူး ေမေမ . . . ေမေမ ကြၽန္ေတာ့္ကို နည္းနည္းေတာ့ အေလးထားေပးပါ . . .”
	အတင္း ေဆာင့္ခါ႐ုန္းေနခဲ့ေသာ ဘဒၵါ့လက္ေတြ ၿငိမ္သက္သြားသည္။ ယကၡက သားအမိ ႏွစ္ေယာက္ အေျခအေနကိုၾကည့္ၿပီး ေနရာမွ ေျခလွမ္းျပင္လွ်င္ . . .
	“ဦးခ မလိုက္ပါနဲ႔ . . .”
	“ငါက တားဆီးမလို႔ မဟုတ္ပါဘူး . . . လႊတ္ထားလို႔ေတာ့ ဘယ္ရမလဲ . . .”
	“လႊတ္ထားလိုက္ပါ . . . သူ႔အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ တာဝန္ယူတယ္ . . .”
	ယကၡနဲ႔ ဘဒၵါ မ်က္လုံးခ်င္း ဆုံသြားသည္။ အသံတိတ္ အေခ်အတင္ စကားေတြေျပာေနၾက ၿပီးမွ ယကၡက လွမ္းထားသည့္ ေျခလွမ္းကို ျပန္႐ုပ္သည္။
	“ေဒၚေဒၚ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနပါေစ . . .”
	“ေသာ . . .”
	အိမ္ထဲကို ေျခလွမ္းၿပီးမွ တုံ႔ခနဲ ျပန္ျဖစ္၏။ ဘဒၵါက ေသာဘက္ကို လွည့္ရပ္လိုက္ၿပီး ကိုယ့္ စိတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္လိုက္သလို ပင့္သက္ႀကီးရႈိက္လိုက္၏။
	“သူ႔ကို ဒီတိုင္း ထားသြားဖို႔ေတာ့ ေမေမ ခြင့္မျပဳဘူး . . .”
	ေသာက ဘာမွမေျပာဘဲ နားေထာင္ေန၏။
	ၿပီးမွ အိမ္ထဲ လွမ္းဝင္သြားလွ်င္ . . .
	“မင္း အေမ ဘယ္တုန္းက ေရာက္ေနတာလဲေတာင္ မေမးေတာ့ဘူးလား . . .”
	“ဟြန္း . . .”
	ျပန္လွည့္မၾကည့္ေပမယ့္ ေသာရဲ႕ မဲ့ၿပဳံးကို သူတို႔ သိလိုက္ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ ဒီတိုင္း ဆက္ေလွ်ာက္သြားရင္း . . .
	“ကြၽန္ေတာ္ မေမးေတာ့ ေမေမ ညာစရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့ . . .”
	ေသာရဲ႕ေက်ာျပင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္ႏွင့္ ဘဒၵါ မ်က္ႏွာတစ္ျပင္လုံး နီရဲတက္လာကာ…
	“ေတာက္ . . .”
	တက္ေခါက္သံေၾကာင့္ ယကၡက လွည့္ၾကည့္သည္။
	ဘဒၵါက ယကၡေဘးကို ေျခႏွစ္လွမ္းစာေလာက္ အလ်င္စလို တိုးကပ္သြားကာ . . .
	“ျဖစ္ကုန္ၿပီ ေတြ႕လား ကိုခ . . . အဲဒါ အနီးကပ္ေနေနတဲ့ မင္းရဲ႕ အုပ္ခ်ဳပ္မႈေတြလား . . .”
	“မဒါပဲ စစ္သည္က စစ္သည္အလုပ္လုပ္ဆို . . . ဘုရင္ကို စစ္သည္က အုပ္ခ်ဳပ္တယ္ဆိုတာ ရွိဖူးလို႔လား . . .”
	“ဘာ . . .”
	ဘဒၵါ ဆတ္ဆတ္ခါသြားသည္။
	“ဘယ္သူက ဘုရင္လဲ . . .”
	“ေသာ . . .”
	ဘဒၵါမ်က္ဝန္းကို တည့္တည့္ၾကည့္ၿပီးေျဖသည္။ ၿပီးေတာ့ ယကၡ မ်က္ဝန္းေတြက တည္ၿငိမ္ ေနကာ . . .
	“လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အနာဂတ္ကို ေရးတယ္ဆိုတာ အဲဒီလူရဲ႕ စိတ္အေျခခံေပၚမွာပဲ ခန႔္မွန္း ေရးလို႔ရတယ္ . . . ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြ မပါရဘူး . . . ေသာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဒီတိုင္းျဖစ္လာမွာပဲ ဆိုတာ မဒါအစတည္းက ခန႔္မွန္းေျခထဲမွာ ထည့္ထားရမွာ . . .”
	“စကားႀကီး စကားက်ယ္ေတြနဲ႔ အထင္ႀကီးေအာင္ လာဟစ္မေနနဲ႔ ယကၡ . . .”
	ႏွစ္ေယာက္သည္ သြားၾကားမွ ထြက္သည့္ေလသံမ်ိဳးျဖင့္ တိုးတိုးႀကိတ္ႀကိတ္ စကားစစ္ထိုး ရင္း . . .
	“သူ႔ဘဝကို ငါ ေမြးျမဴခဲ့တာ . . . ငါ ထိန္းေက်ာင္းခဲ့တဲ့ သူ႔ဘဝဟာ ငါ့လက္ထဲမွာ ျမင္း ဇက္ႀကိဳးလို ရွိေနရမယ္ . . . မင္း ၾကည့္ေနလိုက္ . . .”
	“ၾကည့္ေနရမွာပါ . . . မဒါတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလုံးက ကြၽန္ေတာ္ ေဖ်ာင္းဖ်နားခ်ရမယ့္လူေတြမွ မဟုတ္တာ . . .စခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ္ပါ ဒါေပမဲ့ . . .”
	“ဟုတ္တယ္. . . ဇာတ္သိမ္းက ငါ့လက္ထဲမွာ ဒီေနာက္ပိုင္းခန္းကို ဘယ္လို နင့္သည္းႏွလုံး ပ်က္ေစမလဲဆိုတာ ငါကိုယ္တိုင္ ေရးျပမယ္ . . .”
	“စိတ္ဓာတ္ျပင္းထန္ၿပီး ဇာတ္အတိုင္း ကိုယ္တိုင္ စီးေမ်ာပါသြားတတ္တဲ့ စာေရးဆရာ ရွိဖူး တယ္ . . . ကိုယ့္ကိုယ္ကို အဆုံးစီရင္ရမယ့္ ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရးေတာ့ သူ႔ကိုယ္သူ သတ္ေသ သြားတာေလ . . .”
	“ျဖန္း . . .”
	႐ိုက္ခ်က္က ျပင္းသည္။
	ယကၡ မ်က္ႏွာ လည္ထြက္သြားကာ ပါးတစ္ဖက္မွာ ခ်က္ခ်င္းလိုလို ရဲတက္လာ၏။ ထိုမ်က္ဝန္းတစ္ဖက္မွ မ်က္ရည္ၾကည္တို႔ ေဝ့သီလ်က္ . . .
	“ဒီလိုပဲ . . . လူေတြက အမွန္တရားနဲ႔ ရင္ဆိုင္လာရရင္ ေသြး႐ူးေသြးတန္း ျဖစ္လာၾကတယ္ . . .”
	နာၾကည္းခံခက္ျခင္းေၾကာင့္ အံႀကိတ္ရင္း ေျပာသည့္ စကားသံတို႔က က်ိန္စာတစ္ခုကို ႐ြတ္ ဖတ္ေနသည့္ႏွယ္ . . .
	“ခင္ဗ်ား ေရးမယ့္ ေနာက္ပိုင္းခန္းက ခင္ဗ်ားအတြက္ပဲျဖစ္ၿပီး သူမ်ားက ႏွစ္ပါးခြင္ ကမသြားပါေစနဲ႔ . . .”
	“ယကၡ . . .”
	ေဒါသထြက္လြန္းသျဖင့္ လက္သီးႏွစ္ဖက္ ဆုပ္ထားလ်က္ႏွင့္ ဘဒၵါအသံေတြ တုန္ေန၏။
	“မင္း . . မင္း ငါ့ကို သိပ္စိတ္ရႈပ္ေအာင္မလုပ္နဲ႔ . . . နားလည္လား . . . ငါမင္းနဲ႔ ဒီထက္ပိုၿပီး ပဋိပကၡ မျဖစ္ခ်င္ဘူး . . .”
	“မဒါ . . .”
	ဖ်တ္ခနဲ လွည့္လိုက္ၿပီးမွ ေျခလွမ္းတုံ႔သြားသည္။
	“ဘယ္သြားမလို႔လဲ . . . ဦးေဆာက္ပန္းဆီကိုလား . . .”
	“ငါ့ၿခံထဲမွာ ငါသြားတာ . . . မင္းကို သံေတာ္ဦး တင္ေနရမွာလား . . .”
	“ဟုတ္ပါတယ္ . . . ဒါေပမဲ့ အခု ဦးေဆာက္ပန္းဆီ ခင္ဗ်ားေရာက္သြားရင္ ေဒါသေတြနဲ႔ တစ္ခုခု လုပ္မိႏိုင္တယ္ . . .”
	ျပင္ထားသည့္ေျခလွမ္းကို မ႐ုပ္ေပမယ့္ ဘဒၵါ ဒီတိုင္း ၿငိမ္သက္ေန၏။ ယကၡက အနားကပ္ လိုက္ကာ . . .
	“ဦးေဆာက္ပန္းကို တစ္ခုခု နာက်င္ေအာင္လုပ္ဖို႔ စိတ္ကူးမိရင္ အဲဒီမိန္းမက ေသာရဲ႕ အေမ ရင္းဆိုတာကို မေမ့ပါနဲ႔ . . .”
	“မင္း . . .”
	ဘဒၵါတစ္ကိုယ္လုံး ေတာင့္တင္းသြား၏။ ဘယ္ေတာ့မွ ပါးစပ္ထဲထည့္မေျပာေၾကးလို႔ ကတိျပဳ တားဆီးခဲ့ၾကသည့္ ဒီစကား . . .။
	“ယကၡ . . . မင္း . . .”
	“ေျပာဖို႔ လိုလာလို႔ေျပာတာပါ . . . ျပည့္သွ်င္ကို စိန္ေခၚဖို႔ ဆုံးျဖတ္ၿပီးရင္ သူ႔သားနဲ႔ ဇနီးကို ခင္ဗ်ားဒုကၡေပးဖို႔ မႀကိဳးစားပါနဲ႔ . . . အဲဒါ သူတို႔ကိုကာကြယ္ၿပီး ေျပာေနတာမဟုတ္ဘူး . . .”
	ဘဒၵါ စကားမဆိုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ မူးမိုက္ ျပာေဝေနခဲ့တာ ေဒါသေတြေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ယကၡက ဂ႐ုမစိုက္ . . .။
	“ရန္သူ႔ကိုယ္ထဲကို ထိုးသြင္းမွာက ဓားသြား . . . ကိုယ္က ဓားသြားကို ကိုင္မိထားတာမ်ိဳး ခင္ဗ်ား မျဖစ္ေအာင္လို႔ . . .”
	စတင္ ျခားနားလာခဲ့ေသာ စည္းတစ္ေၾကာင္းသည္ အက္ေၾကာင္းကဲ့သို႔ အရာထင္လာခဲ့ၿပီး..။
အခန္း (၃၃)

	တီလုံး ဝင္လာေတာ့ သွ်င္က ဖုန္းေျပာေန၏။
	သူ အျပင္ျပန္ထြက္ေအာင္ ခဏ ရပ္ေစာင့္ေနစဥ္ သွ်င္ သူ႔နားေရာက္လာကာ . . .
	“ေဒၚပန္းျမတ္မာလာရဲ႕အိမ္က လိပ္ကန္ေဟာင္းႀကီး ႏႈတ္ခမ္းေပၚမွာ . . . လိပ္စာ အတိ အက်ၿပီးေတာ့ ေျပာျပမယ္ . . . အဲဒီလိပ္ကန္ကလည္း စံအိမ္ႀကီးက တူးထားတာပဲ . . . စံအိမ္မွာ လူမေနေတာ့တည္းက လိပ္ကန္က ၾကာေတြဖုံးၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ေရ လုံးဝ မရွိေတာ့ဘူး . . .”
	ေျပာျပေနသည့္ သွ်င့္ကို တီလုံး ပါးစပ္အေဟာင္းသားႏွင့္ ၾကည့္ေနမိသည္။ အျပင္မွာ တလွစ္ လွစ္ ေျပးလႊားသြားလာေနသူက သူတို႔ပါ . . .။
	သွ်င္ လႈပ္ရွားသြားလာပုံက ကိစၥရွိလို႔မဟုတ္ဘဲ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ လိုအပ္တာေလးၾကည့္ ရင္း . . ဝယ္ရင္း . . .။ ေတြ႕ရင္လည္း ဝယ္မည္ . . .။ ဝယ္ျဖစ္ခ်င္မွလည္း ျဖစ္မည္။
	တစ္ေနရာမွာထိုင္ရင္း စားေသာက္ၿပီး ထျပန္လာတာမ်ိဳးသာျဖစ္ေသာ တည္ၿငိမ္ေအးေဆး သည့္ ေျခလွမ္းေတြက . . .။
	“မင္း သြားၾကည့္လိုက္ေလ . . . သူရဲေကာင္းတို႔ရဲ႕ ႏွစ္ဖက္မိဘေတြကို ဒ႑ာရီဆန္ဆန္ ေနခဲ့ၾကတာ . . . ငါသိရသေလာက္ဆိုရင္ ေဒၚပန္းျမတ္မာလာတို႔ဘက္က သူတို႔ဘက္မွာ ဂ်င္း(န္)ရွိ ေနတဲ့အတြက္ မိန္းကေလးမ်ိဳးဆက္ျဖစ္လာတိုင္း ဒီေရာဂါရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ကို ခံစားရေတာ့ ဒါကို ကာကြယ္ဖို႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး ႀကိဳးစားရင္း လွ်ိဳ႕ဝွက္မႈေတြ ရွိလာခဲ့တာ . . . ေမြးလာတဲ့ မိန္းကေလးကို အိမ္ေထာင္မက်ေအာင္ ကာကြယ္ၾကတာေပါ့ . . .”
	အတိတ္က ျဖစ္ရပ္တို႔ႏွင့္ ဆက္ႏြယ္ကာ သွ်င့္မ်က္ႏွာက ေလးနက္အုံ႔မႈိင္းေနသည္။
	သူရဲေကာင္းနဲ႔ ဦးတို႔ရဲ႕မ်က္ႏွာေတြ ေပၚလာေတာ့ မ်က္ဝန္းေတြကို ဟိုဒီ ေဝ့ဝဲလႊဲရင္း လူကပါ တစ္အိမ္လုံးကို ပတ္ေလွ်ာက္သလို ျဖစ္လာခဲ့သည္။
	ျပတင္းေပါက္ေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ဖြင့္၍ ငုံ႔ေငးရင္း အဆင္မေျပႏိုင္သည့္ မ်က္လုံးေတြက ျမင္ျမင္သမွ် အရာအားလုံးကို ဖယ္ခ်ၿပီး ဒီေမာင္ႏွမ မ်က္ႏွာေတြကိုသာ အထင္အရွား ျပသေနခဲ့ သည္။
	ဒါေတြကို မေျပာခ်င္ေပမယ့္ မေျပာလို႔လည္း မရ . . .။ ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္သေဘာႏွင့္ ထူးျခားသည့္ သတင္းတစ္ရပ္ကဲ့သို႔ ေျပာၾကည့္ခဲ့ေပမယ့္ တစစ္စစ္ နာက်င္လာသည့္ ရင္ဘတ္ကို ညာလို႔ မရႏိုင္ . . .။
	“ျပည့္သွ်င္ . . . မင္း ေျပာေနတာ မင္းအေၾကာင္းေတြပဲ . . .”
	“အဲဒီေမာင္ႏွမကို မင္း သတ္ခဲ့တာေလ . . .”
	“ဦးေဆာက္ပန္းဆိုတာ မင္းသိပ္ခ်စ္တဲ့မိန္းမ . . .”
	“ကြၽတ္ . . .”
	ျပတင္းေပါင္ကို လက္သီးဆုပ္ႏွင့္ ခပ္ဖိဖိထုရင္း ေခါင္းငိုက္စိုက္က်၏။
	“ဆရာ . . .”
	တီလုံး စိုးရိမ္တႀကီး အနားကပ္လာသည္။ ၿပီးေတာ့ ထိလည္း မထိရဲဘဲ လက္တျပင္ျပင္ႏွင့္..
	“ဆရာရယ္ . . အဲဒီကိစၥေတြ ဆရာ ဘာမွ ဝင္ပါစရာမလိုပါဘူး . . . ဆရာ့တပည့္ေတြက ဆရာ့အတြက္ အ႐ိုးေၾကေၾက အေရခန္းခန္း အားလုံး ထမ္းေဆာင္သြားမွာပါ . . . ဒီ ‘ေသာ . . .’ ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး . . .”
	“တီလုံး . . .”
	“ဗ်ာ . . ဆရာ . . .”
	“ငါ ဒီေကာင္ေလးေနာက္ကို လိုက္ေနတာ မဟုတ္ဘူး . . .”
	“ကြၽန္ေတာ္ သိပါတယ္ ဆရာ . . . ဒီခ်ာတိတ္ကို ဆရာက အခ်က္မျပဘဲ လက္ဖ်ားနဲ႔ေတာင္ မထိပါဘူး . . .”
	“မထိနဲ႔ . . . မၿပီးႏိုင္တဲ့သူက သူ႔ခရီးသူ ဆက္လိမ့္မယ္ . . . ငါ့ဘက္ကၿပီးၿပီ . . .”
	သူရဲေကာင္း ေသသြားခဲ့ေပမယ့္ ကိုယ့္စည္းကိုယ့္ဝင္းထဲမွာ ကိုယ့္ေၾကာင့္လို႔လည္း ဆိုႏိုင္ေပ မယ့္ ဦးနဲ႔ ေသကြဲကြဲခဲ့ရတာ သင္းေၾကာင့္ဆိုၿပီး ဆရာ အံႀကိတ္ေနေသးသည္။
	ခုလည္း ဒီခ်ာတိတ္က လူငယ္ဆိုေပမယ့္ ေႁမြေပြးကို ငယ္ပါေသးတယ္ ေျပာလို႔ရမလား . . .။
	စထြက္လာခဲ့သည့္ ေျခစလက္စကိုက ေသးေသးေကြးေကြးေလး မဟုတ္ . . .။
	“တီလုံး . . .”
	“ဗ်ာ . . .”
	“မင္း ဘာေတြးေနတာလဲ . . .”
	“ဗ်ာ . . .”
	သူ ေတြးေနတာထိ ဆရာ တန္းခနဲ တြက္မိသြားၿပီကို သိကာ တီလုံး မ်က္ႏွာ ငုံ႔ပစ္မိကာ . . .

××××××
 
သွ်င္မ - ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး (အပိုင္း - ၁၄) ကို မနက္ျဖန္ ည ( ၉ ) နာရီအခ်ိန္မွာ ဆက္လက္ တင္ဆက္ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာေရးဆရာမ သွ်င္မရဲ႕ “ဂႏၳဝင္ခ်စ္ထံုး” အခန္းဆက္ဝတၳဳ႐ွည္ကို တနလၤာ၊ အဂၤါေန႔ ည ( ၉ ) နာရီအခ်ိန္တုိင္းတြင္ ပံုမွန္ တင္ဆက္ေပးသြားမွာျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
…….
“တကယ္လုိ႔ ဒီစာအုပ္ကို အစအဆံုး တစ္ထိုင္တည္း ဖတ္႐ႈခ်င္ပါဆိုရင္ေတာ့ ဒီပို႔စ္မွာပါတဲ့ *ဝယ္မည္* ကုိႏွိပ္ၿပီး ဝန္ဇင္းမွ ဝယ္ယူဖတ္႐ႈႏိုင္ပါေၾကာင္း ေျပာလိုက္ပါရေစခင္ဗ်ာ”
“ဖတ္လို႔ေကာင္းၿပီး ဆြဲေဆာင္မႈ႐ွိတဲ့ ဒရမ္မာဝတၳဳေတြကို သေဘာက်တယ္္ဆိုရင္ ဒီပို႔စ္ေလးကို Like နဲ႔ Share ေပးခဲ့ဖိုု႔လည္း မေမ့နဲ႔ေနာ္” “ဝန္ဇင္းစာခ်စ္သူတို႔ ဖတ္႐ႈခ်င္တဲ့ ဝတၳဳမ်ား႐ွိရင္လည္း ပို႔စ္ရဲ႕ Comment Box တြင္ ေရးသားမွ်ေဝခဲ့ပါဦးလို႔ ေျပာပါရေစဗ်”
..........
ဝန္ဇင္းပရိသတ္ႀကီးကို ေမတၱာမ်ားစြာျဖင့္ ခ်စ္ခင္လ်က္ … 



Related Posts